nii

Kõik siinsed fotod ja videod on autorikaitse objektid

teisipäev, 12. mai 2009

Rebaseperel hommikusöögiks metskitsetall, minul lapsed kodus nälgas:)







Mul elab kodukandis üks rebane. No tegelikult on neid ju palju aga ühe kodu on mul teada. Juba mitu aastat käin kevadeti selle juures kutsikaid piilumas. Sel aastal tundub pesakonnas neid vist neli olevat. Ega ma täpselt veel ei tea. Alles täna hommikul sai neid esimest korda tõsisemalt fotokaga luuratud. Käisin luurekal lausa kaks raksu. Veerand kaheksa ajal hommikul kostus nende pesaks olevast kivihunnikust kummalisi helisid, sellist linnulikku kriuksumist. Vaarikavarte liikumine andis küll märku kivide vahel ringiukerdavatest rebasekutsikatest, kuid fotoaparaadi vaatevälja keegi ei roninud. Kolmveerandtunnisest lamamisest kangestus selg ja küllap ma mingil hetkel end liig ettevaatamatult sirutasin, igastahes  jäi korraga pesas kõik vaikseks. Olin end reetnud. Aeg surus takka, naine pidi varem tööle minema ja lapsed olid ärkamas. Seega oli paras aeg üks kiire koduskäik teha, oma olemasolust lastele teada anda. Ja kohe tagasi. Nüüd nägin rebasemammat juba kaugelt koos kutsikatega  võsa ja rohu vahel istuvat, perepildi saamiseks oli distants siiski liig pikk. Ja siis olin jälle avastatud. Vana rebane lidus metsa, pojad oma koduks olevasse kivihunnikusse. Mina aga oma pildistamispaika. Õnneks otsustasid kaks kutsikat mõneks hetkeks siiski kivihunniku otsa uudistama tulla. Nii saingi oma esimesed pildid sellest pesakonnast. Märkasin ka hommikuste kummaliste häälitsuste põhjust-kivide vahele lohistatud metskitse poega. Igati mahlakas suutäis kasvavatele rebasekutsikatele. Ühtlasi tuletas see meelde, et mu oma lapsed istuvad kodus, ilma hommikusöögita. Tegin kiirelt minekut...:)

2 kommentaari:

ArvoS ütles ...

:-) Endal ka hulk pesi teada aga pilte pole - kavalad nagu rebased!

Anonüümne ütles ...

Sattusin siia juhuslikult. Tõeliselt hea ja tuleviku suhtes lootusrikas tunne tekkis. On ikkagi olemas inimesed, kes tegelevad sellega, mis tegelikult neile huvi/rõõmu pakub. Ja seda ka teistega jagavad. Tänan Teid!