Majakõrgustest valimisreklaamidest oleme pääsenud. Nende asemel troonivad nüüd kommertsreklaamid, sest teadupärast loodus tühja kohta ei salli. Mõned reklaamid kutsuvad meid säästma, kokku hoidma, nende teostuse suurejoonelisus annab aga paradoksaalsel kombel just vastupidise signaali. Raiska, larista, ära hoia vahendeid kokku! Samas peab keegi kõige selle ju kinni maksma. Äkki sina?
3 kommentaari:
Äkki kutsub see üles hoopis rikkaks saama? Reklaamitav veeb ei ole keskkonda säästma kutsuv, et suure pinnaga laiutamine kuidagi vastuolu tekitaks. Või kuidas?
No ma ei tea. Selle veebi avaleht(nagu ka nimi ütleb) pakatab igasugu sooduspakkumistest,see aitab inimestel pigem raha kokku hoida, mitte rikastuda.
Vaatasin selle lehe üle ja ega ma sinna rohkem ei satu ka! Nii, et raiskamine :-)
Postita kommentaar