nii

Kõik siinsed fotod ja videod on autorikaitse objektid

neljapäev, 17. september 2009

Mida teeksid sina töötuna?



Eesti Ekspressi fototiim käis mööda eestit ja pildistas 10 töötu inimese tegemisi. Millest nad mõtlevad ja millega tegelevad, vaata siit

3 kommentaari:

ganges ütles ...

Ma olen enne ka kuulnud seda, et kui abiraha on nii suur, siis ei tahagi enne selle lõppemist tööle minna. Ja kui veel musti juhuotsi saab samal ajal lisaks teha, siis on elu nagu hernes. Et võibla on siin ka üks põhjus miks töötuid nii palju on..

ArvoS ütles ...

Mullegi jäi nendest piltidest selline tunne, et töötu on ikka väga hea olla!

siirius ütles ...

Tere. Ilusad pildid.
Mina töötuna pole kalale läinud, ehkki pean juba seda ametit selle aasta esimesest päevast. Olen kehvemais seisus kui enamus, riigi abiraha ei saa, ja pole lootustki. Tööturul osutusin üleõppinuks ja sünniaasta järgi sobimatuks...
Ma ei tea mida teised teevad, Mina hakkasin jooksma... Väga hea tunne oli kui lõpetasin 10 km distantsi SEB sügisjooksul. Suudan palju rohkem. Nüüd on eesmärgiks maraton... Peale selle nõustan vabatahtlikuna juhatuse liikmeid, kellel on makseraskused ja uskumatu kui piiratud on nende teadmised. Ometi ei taha mind keegi tööle võtta, ehkki vajavad mu nõu ja tarkust. Jooks korrastab mõtteid ja hoiab närvid korras! Samas ei saa ma aru, miks juhid on nii kitsarinnalised ja piiratud mõtlemisega. Analüüsin ju neid makseraskustes firmasid ja tekkinud põhjuseid... Unistan fotoaparaadist, mille jaoks pole mul lihtsalt ressursse... seniks vaatan teiste omi!
Palju edu teile ja kauneid vaateid - "Siirius"