nii

Kõik siinsed fotod ja videod on autorikaitse objektid

teisipäev, 7. juuli 2009

Silmakirjalikkus



Majakõrgustest valimisreklaamidest oleme pääsenud. Nende asemel troonivad nüüd kommertsreklaamid, sest teadupärast loodus tühja kohta ei salli. Mõned reklaamid kutsuvad meid säästma, kokku hoidma, nende teostuse suurejoonelisus annab aga paradoksaalsel kombel just vastupidise signaali. Raiska, larista, ära hoia vahendeid kokku! Samas peab keegi  kõige selle ju kinni maksma. Äkki sina?

3 kommentaari:

eero ütles ...

Äkki kutsub see üles hoopis rikkaks saama? Reklaamitav veeb ei ole keskkonda säästma kutsuv, et suure pinnaga laiutamine kuidagi vastuolu tekitaks. Või kuidas?

Tiit Blaat ütles ...

No ma ei tea. Selle veebi avaleht(nagu ka nimi ütleb) pakatab igasugu sooduspakkumistest,see aitab inimestel pigem raha kokku hoida, mitte rikastuda.

ArvoS ütles ...

Vaatasin selle lehe üle ja ega ma sinna rohkem ei satu ka! Nii, et raiskamine :-)